El projecte REC, Moneda Ciutadana, necessita un servei de seguiment i coordinació tècnica. Els diversos sistemes tecnològics del REC consisteixen en un sistema de pagaments basat en blockchain, amb mòdul de màrqueting, i una pàgina web, tots ells basats en servidors propis. També existeixen altres sistemes auxiliars basats en SaaS. Les labors seran coordinades amb la responsable de tecnologia del REC i l’assessor tècnic del projecte i consistiran en:
1.Relacionades amb l’àrea d’atenció al client:
- Errors del sistema (Bugs): Analitzar bugs del funcionament del sistema i donar resposta a l’equip del rec respecte a problemes reportats pels usuaris. Determinar la naturalesa dels problemes reportats i tenir una orientació mínima de per on solucionar aquests problemes per a sol·licitar accions als nostres diferents proveïdors tecnològics. Igualment, s’haurà de portar el seguiment de cada problema fins a la seva resolució.
2.Relacionades amb el manteniment i evolució de la infraestructura tecnològica de REC Moneda Ciutadana.
- Manteniment: Dur a terme, o si escau coordinar, les funcions de manteniment de tots els sistemes que componen la infraestructura tecnològica de Rec Moneda Ciutadana.
- Còpies de seguretat: Assegurar que es duen a terme els back-ups periòdics de tots els sistemes, i realitzar personalment aquells que corresponguin a un altre proveïdor.
- Roadmap de desenvolupaments: Liderar el roadmap evolutiu (i correctiu també) per a assegurar el compliment de les prioritats establertes des de l’equip de Rec Moneda Ciutadana, de manera que les millores del sistema més demandades siguin les que primer s’implementin. Per a això, haurà de coordinar-se amb els diferents proveïdors del sistema amb total cordialitat i assertivitat per a traslladar-los aquestes prioritats, i retornar a l’equip del REC la informació rellevant que aquestes terceres parts ens hagin de fer arribar: consells, suggeriments, dificultats, etc. Serà responsabilitat del responsable tècnic fer complir les dates acordades per als desenvolupaments i reparació de bugs.
- Instal·lacions: Executar instal·lacions i actualitzacions de programari, de servidors, comptes de correu, etc.
- Inventari de sistemes: Mantenir actualitzat l’inventari de sistemes i serveis externs.
- Dominis i pagament de serveis: Mantenir al dia el pagament dels dominis, i altres serveis tecnològics el pagament dels quals sigui periòdic, mitjançant la corresponent notificació al responsable administratiu del projecte.
- Documentació: Mantenir al dia la documentació tècnica del sistema, escrivint noves peces, quan els sistemes s’ampliïn o corregint les existents quan canviïn.
- Alertes: Assegurar que existeix un sistema d’alertes que permeti detectar qualsevol problema o alteració en el correcte funcionament dels sistemes.
- Auditories: Facilitar tasques d’auditoria, quan dites auditories existeixin.
- Protecció de dades: Detectar, en col·laboració amb el responsable intern de protecció de dades, totes les situacions de potencial perill, des del costat tècnic, per a la vulneració de la protecció de les dades dels usuaris i empleats de Rec Moneda Ciutadana.
Condicions en la prestació del servei
Les responsabilitats exigeixen una dedicació d’unes 20 hores setmanals distribuïdes 4 hores diàries de dilluns a divendres en la nostra oficina.
Condicions de contractació:
L’empresa aspirant a aquest contracte presentarà el curriculum vitae de la persona proposada que dugui a terme les tasques i l’experiència i capacitat de l’empresa per realitzar aquests tipus de projectes. L’aspirant també pot ser un autònom. L’empresa seleccionada haurà de presentar pressupost amb l’import indicat a retribució adreçat a l’ajuntament de Barcelona, ens contractant.
Requisits mínims:
- Formació superior en informàtica, telecomunicacions, matemàtiques, o altres llicenciatures o enginyeries tècniques.
- Coneixements de PHP => Framework: symfony
- Javascript
- Administració de sistemes => Linux (debian), mariadb, mongo, apatxe
Es valorarà:
- Experiència en la realització de totes les labors descrites.
- Facilitat de tracte i comunicació efectiva amb els diferents equips.
- Referències d’altres ocupadors presents o passats per a labors similars.
- Experiència en desenvolupament dels sistemes que componen la infraestructura del REC.
- Maneig de l’einaTrello per a SCRUM i Telegram per a comunicació.
- Nocions bàsiques de funcionament deblockchain.
- Nocions d’Angular 2X (Typescript).
El contracte es podrà rescindir per totes dues parts en qualsevol moment, respectant 15 dies de preavís.
Durada del servei
De 4 de març de febrer a 31 d’octubre de 2019
Qui contracta:
Ajuntament de Barcelona – Àrea de Drets Socials (en el marc del projecte B-MINCOME)
Retribució
14.990€ + IVA – Facturació i pagament mensual proporcional.
Contacte:
Si ets autònom envia el teu currículum i, si ets empresa, el llistat de projectes (solvència tècnica) i el currículum de la persona que desenvoluparia la feina a info@rec.barcelona abans del 25 de febrer amb el concepte: TRec-19.